Kdo jsme
PŮSOBENÍ
- od svého vzniku v roce 1993 se ATOZ Group věnuje B2B komunikaci
- k oblasti maloobchodu postupně přibyla logistika, obalový průmysl, farmacie i marketingové programy
- jsme aktivní v České republice a na Slovensku
POSLÁNÍ
- vydáváme odborné časopisy propojené newslettery se zpravodajskými weby a sociálními sítěmi
- pořádáme kongresy a další akce pro profesionály z různých oborů
POHLED NA VĚC
- zaměřujeme se na co nejvyšší kvalitu, objektivitu, praktičnost a aktuálnost realizovaných projektů
- představujeme nezávislého prostředníka mezi poskytovateli a uživateli služeb a produktů
PŘÍSLIB
- naším cílem je být mostem, neutrální půdou, platformou pro diskusi a navazování nových kontaktů
V číslech
LET NA TRHU
ODBĚRATELŮ NAŠICH ČASOPISŮ
ÚČASTNÍKŮ NAŠICH AKCÍ V ROCE 2022
NÁVŠTĚVNÍKŮ NAŠICH WEBŮ KAŽDÝ MĚSÍC
ODBĚRATELŮ NAŠICH NEWSLETTERŮ
SLEDUJÍCÍCH NAŠICH PROFILŮ NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
Naše divize
- zprostředkovává kontakty mezi retailery a dodavateli v ČR a SR
- přináší maloobchodníkům informace, jak zvýšit tržby a udržet si zákazníky
- vydává časopisy Zboží&Prodej a Tovar&Predaj a speciály Čerpačka a Tươi mới và Thuận tiện
- organizuje kongresy Samoška, Čerpačka, Czech Retail Days a další akce
- spojuje lidi a firmy v logistice, dopravě a supply chain v ČR a na Slovensku
- pomáhá poskytovatelům logistických služeb a řešení lépe komunikovat a zvýšit prodeje
- vydává české a slovenské časopisy Systémy Logistiky a jejich webové stránky, newslettery a profily na sociálních sítích
- organizuje kongresy EASTLOG a SLOVLOG
- zastřešuje Klub logistických manažerů
- inspiruje české lékárníky, jak bojovat o svou pozici a své zákazníky
- pomáhá farmaceutickým firmám a distributorům komunikovat jejich výrobky a služby
- vydává odborný dvouměsíčník Pharma Profit a jeho webové stránky, newslettery a profily na sociálních sítích
- organizuje kongres Pharma Profit, který probíhá dvakrát ročně
- informuje a inspiruje obalové profesionály v ČR a na Slovensku
- pomáhá poskytovatelům obalových řešení lépe komunikovat s výrobci a distributory baleného zboží
- vydává čtvrtletník Svět balení a jeho webové stránky, newsletter a profily na sociálních sítích
- pořádá obalový kongres OBALKO a Obalový Business Mixer
- pomáhá výrobcům a obchodníkům zvýšit prodeje jejich výrobků, posílit jejich značky i spotřebitelskou důvěru
- spotřebitelům usnadňuje orientaci na trhu
- zaštiťuje marketingové programy Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, Nejdůvěryhodnější značky a ZaPnovinky
- informuje o dění v oblasti udržitelnosti
- organizuje akci Czech & Slovak Sustainability Summit
- odměňuje nejlepší udržitelné projekty cenou Sustainability Star
ATOZ, to jsme my!
manažer skupin ATOZ Logistics
a ATOZ Packaging
+420 603 786 746
jeffrey.osterroth@atoz.czLinkedIn
+420 605 296 739
pavel.kotrbacek@atoz.czLinkedIn
+420 733 559 495
jana.lysakova@atoz.czLinkedIn
+420 734 112 939
jana.hozakova@atoz.czLinkedIn
+420 604 105 229
katerina.osterrothova@atoz.czLinkedIn
+420 605 494 996
lukas.matejka@atoz.czLinkedIn
+421 911 750 758
tatiana.kossova@atoz.skLinkedIn
+420 605 296 737
eva.furmanova@atoz.czinzerce@atoz.cz
+420 720 038 155
daniela.krnacova@atoz.czdistribuce@atozgroup.cz
+420 603 823 515
karolina.bezunkova@atoz.czdistribuce2@atozgroup.cz
Řekli o nás
Ivana Dlasková
marketing manager, Cushman & Wakefield
EASTLOG je přední logistickou událostí v České republice. Nabízí jedinečnou příležitost potkat se s odborníky z oblasti logistiky. Cushman & Wakefield je partnerem této konference od roku 2008 i odborným garantem soutěže Cena nájemců – nejlepší logistický park. Spolupráce se společností Atoz je vždy výborná. I letošní EASTLOG byl bezchybně připravený a splnil naše očekávání.
Václav Mader
obchodní ředitel, DS Smith
OBALKO pro nás bylo opět příjemnou možností prezentovat naši firmu a nabídku jak současným, tak i potenciálním partnerům a širší odborné veřejnosti. Akce potvrdila profesionální úroveň.
Martin Grygařík
sales director of trade, Plzeňský Prazdroj
Ocenění v programu (Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka) pro nás znamená velkou radost, potvrzení kvality, a především zvýšené prodeje a důvěru spotřebitele. Už z minulosti víme, že pokud použijeme logo Volba spotřebitelů na našich prezentérech v in-store komunikaci, vede to ke zvýšení prodejů, protože výrobek je znám a lidé mu prostě důvěřují. S programem máme velmi dobré zkušenosti, je to něco, co obchodu pomáhá, člověk ví, že produkt vyzkoušela určitá skupina zákazníků a chutná jim, a proto ho chce také vyzkoušet.
Petr Stádník
šéfkuchař, MAKRO Cash & Carry ČR
Co mohu říct historicky i nyní, zázemí je perfektní, je tady výborná klientela, lidi jsou v hlavním sálu a zajímají je přednášky, což potvrzuje, že jsou kvalitní. Já věřím, že jim to pomůže do budoucího byznysu. Od organizátorů získáváme soupis kontaktů, které jsou pro nás důležité. Máme tak přehled o tom, kdo nás přišel podpořit a navštívit, protože ne vždy máme šanci se se všemi účastníky setkat.
Lenka Vondrová-Dietlová
product manager, Datart International
Ráda časopis Zboží&Prodej využívám jako inspiraci pro svou práci. Najdu tam vždy řadu zajímavých a praktických novinek, článků a informací z retailu.
Kontakt
ATOZ Group se skládá ze tří společností:
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
IČO: 48117706
ATOZ EVENT s.r.o.
IČO: 25050354
ATOZ STUDIO s.r.o.
IČO: 63987317
Všechny tři společnosti mají sídlo a vedení na jedné adrese:
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5
Česká republika
tel.: +420 605 296 741
Zakladatel: Christian Beraud-Letz